YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, March 11

Dup dap dup dap . HAHA


Assalamualaikum :)

okeyokey jgn panik . title tu kasik gempaks j . haha ekceli , nak story psal today event .
anak kpd penjaga adek adek aku , kak baby kaween ngn abg hairi . tema dyeorg silverr . pengantin perempuan seriously cantek ! two thumbs up beybeh ! 
saiteddd sgt tgk org kawen sbb nk tgk pelamin haha
takde kojee aku kankankan 
eleee elok laa jugak dr seseorang tu yg sukee bace kadd kawen haha maaf maaf gurau 
heeeee
okey before that aku nak gtau yg aku bru j balek from ostel ari khamis aritu 
haha sian team mates aku yg laen 
sbb aku balek dlu . depaa sumee balek ari jumaat 
aku j begaa . Hahaha
then balek balek j , terus jumpeee adek aku , nana 
dyee katee , anak sorang doc neyh bru balek mekah which is classmate dyee laa
seronok kan kecik2 dpt g mekah
mm aku bilee laa gak nyee
then as a souvenir , dyee bg inai mekah yg henna tu kt sumee org
balek j , aku terus kejee kan inai tu wat henaa kt tgn aku 
haha bajedd kretipp sket lerrr
aku j yg wat sbb adek2 aku sumee daa wat ngn mak andam time kt umaa kak baby tuu
santeeek punyee psal , aku terjah wat snd
asal bolee jerr =='

hasilnyee 
tadaaaaaaaaaaaaa !

Haha kretif kankankan ?
siap adee namee aku g kt stu :]
bolee lerr . asalkan merasee pkai inai . haha
balek skolaa , abeslaa aku kne ngn pengawas especially ckgu ain 
hayooo
sorysory
haha
*mukee konon tak sengaja :D

before pegi beli adiah and g jelajah umaa org nak makan nasi minyak , aku geledah laa almari baju aku nak crik bju kurung . aduh ! sekali , sumee tadee laa . daa hangkut pegi skolaa . aish yg tggl just kurung moden . masalah besaa nyee , aku mlas laa nk nyarung bju datin tuu . maleh maleh ! 
tapi sbb terpksee , pkai jerr lerr dan inilah dyee .


aku padan kan ngn inner cotton wanee itam , shawl akar akar kayuu putih wanee purple then bju datin =='
naseb tak panas 
sbb before pegi kenduri , aku stu fam g jj melaka dlu 
carik present utk pengantin 
terkezut jugak tgk jj tga SALE
HAHA 
asal sale j , matee bersinar sinar 

now , its a half view .
shawl aku , aku wat style princess blows :)
smart sgt kalau kne tiup angin sepoi sepoi =P
HAHA
try it on :)
kalau tatau , ty aku msukkan cre dyee ea .
byebye ^^

No comments:

Post a Comment