YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, March 17

Family spreeee !

Morning readers :)


MOOD : PURPLE ^^

aku kat mane neyh ? HAHA bru balek photoshot neyh . Heee BUKAN BUKAN ! 
Haha pepagi aku daa memekak kt blog . Taklaaa , ekceli aku bru balek dari melantak-ing , mengunyah-ing and most one . Guess what ? HAHA shopping !
Hee aku kasi bold sket supayee korang bukak matee sket . mesti tga mamai mamai neyh . Haha naseb aku sugar bugar lagik :D
okey , event today memang nak spend time ngn family sobab eh , *nogori plak :D
 esok abah daa kene gerak g penang . settlekan segale mettle kat sane *merapu =,=
first and foremost , mestilaa kne kemas umaa . sapu sapu , jemur kain , bukak langsir , tingkap ? jangan jangan ! Radiasi nuklear ! HAHA asal bole j aku =,=
afterr that , solat zuhur and mandi . trus bertolak ke melaka untuk menghabeskan duet yg adeee *macamlaa kaye bebenor =,=
HAHA pedulik kan . org daa bg peluang kankan ? mne leh maen lepaskan mcm tu j ;)
 sampai j kat sanee , aku unn membeli dan membelah lah 
kami ke Mahkota Parade sebab abah ngn along nak makan kt Seoul Garden . Tau kah anda ?

Seoul Garden 
Mahkota Parade (Melaka), Malaysia
No. 1 Jalan Merdeka, Mahkota Parade
Lot G88 75000 Melaka, Malaysia
Tel: 606 281 4907 Fax: 606 281 0559

Hah , trylaa pegi . Sedap wey . Finger licking good lah ! *mukee gilee makanan :D
Dyeorg adee wat promotion tau tau . So , harga mcm reduce sket laa . Just go there and try okeyh :)
Btw , untuk kids yg below 132cm , its FREE ! Masyuk kankankan ? Bawak sumee bdk kocik ramai ramai . Dapat gak pahala amal jariah . Alhamdulillah . Aku unn nak plan wat cmtu laaa . HAHA 

Then bru pegi shopping . Belek punyee lah belek belek belek . *rambang mateee 
HAHA 
inilah hasilnyee !

LIST BARANG YANG DIBELI :

  1. cardigan labuh stripesby Fyi 
  2. kemeja casual by Kylie Lang Contemporary
  3. clincher hitam by tah ingat =,= HAHA 
Heee takdola seberapa nau aku beli but ianya satu kepuasan bg aku sebab aku tak pulang dgn tgn kosong . HAHA memang tak senonoh :D


Neyhlaa kemeja tu . Hodoh sket sebab maen tibhai jee ngn tdung yg sedia adee , time fitting neyh :D
warna dyee ala ala country sket . Walaupun aku sukee wane kontra , tapi aku sukee laa kemeja neyh . Tatau napeee =,=

Apehal gamba aku sumee tetembam neyh :'( 
*tension 
haha takdelaaa pedehal . ty kuruslaa kankankan .


okeylaa . ngntuk amat . goodnite and sleeptite :)

No comments:

Post a Comment