YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 13

Hidup .

Hi bloggers ,
 
Entry yang kali neyh mungken berbau kekecewaan *konon adee nak dengau lah hai . HAHA fine -- aku cakap ngan apan soranglaa cenggituh kan :D ceit , tu jerr lerr yang aku adee . yang aku mampu menggantung harapan nusa dan bangsa , hehss . FINE AKU MERAPU . 
 
Aip aip back kepada tadi . Hmmph harapan aku untuk lebih tenang untuk tahun neyh mcm terbang melayang mcm FireFly jerr . Setiap kali kedamaian datang menerpa , adee aje laa masalah yang aku kene hadapi sepanjang nak ke damai time balek tuu . Huuu , i swear this obstacles take awayy my only strength i got . Nak wat canee lagi . Sabauu jerr lerr . Kankankan . Hanya mampu ter SONGEH . Hahahaha aku kalau bole nak dapat denga aku gelak tiap ari . Cep bukan nak dga org gelak -- HAHA
 
Pada teman teman dan rakan rakan ( lain ke ? ) jelaaa aku meng hanger harapan utk songeh balek . Minggu depan ade lagi 2 paperr penting sebelum waaa tammat minggu exam midterm . kne lbeh strunggle deh . tolong banget , moga aku punya semangat yang tetap dan SENTIASA RAJIN !  
 
saya mahu kerajinan nan jitu
SPM 9A + 
 
WHAT'S HOT FOR TODAY ? Happy birthday to you , happy birthday to youu , happy birthday to ecamail si ketot . HAPPY BIRTHDAY TO YOU ! Hmmph time hari penting mcm neyhlaaa aku terpkse balek ke rumah tnpa bersama dyee . Sob sob sapeelaa aku nak diri sbelaa dyee kan :o 
so nanti bile ketemu , i will like saying this :

hey hey aisyah is growing lah HAHA
 
 
P/S : loveyou , thankyou >.<


No comments:

Post a Comment