YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, May 21

Kaulah segalanya .

 

 Assalamualaikum dan salam satu Malaysia maybe :)
Hmmph everything ruin since he gone . i got headache . i mean headache yg ala ala migrain laaaa kan . takpena pena aku saket teruk semacam . entahlaaa , kisah private . HAHA mendenye tah . just sometimes , kitee tak mampu nak tangani sendiri . i cant cut this alone although I LOVE TO BE ALONE . dalam kehidupan , aku percaya naik turun nyee . aku sendiri , even kalian pasti menghadapi zaman yang dikatekan KEGEMILANGAN dan sometimes like urrrrgghhh , is this the end ? Kankankan ? kesabaran yang tinggi . kata kunci yang aku ambek dari sape tah . tak hingat . HAHA rsenyee sume org pun ckp --

untuk tahun neyh , aku tak mampu nak cakap apee . surat layang laa . haters laaa . mende tah . saje suh aku gunakan otak secara seimbang lah tu kan :D 
takesaaa laaa . aku tak ambek port sgt hal hal remeh memeh neyh . cehh , aku kan kuat . 

BERIKAN SEMANGAT NAN UTUH BUAT DIRIMU SENDIRI

p/s :

sentiasa disini menunggu tanpa henti dan harap takkan berhenti buat selamanya 

SPM 2011 9A+

selamat malam


No comments:

Post a Comment