YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, June 7

we went round and round .


Assalamualaikum :)

Pagi tadi , tepat 7 am aku sampai ke rumah ku yang tercinta . Arghhh ! Masalahnyeee , esok nak balek daa . Aku ingt aku balek khamis or jumaat kot . Entah -- Terpaksalaaa aku mengadap leteran cikguuu cikguu :(

BUNDLE OF HATE 

seriously , aku tension bilee pikee  resume tak siap , hw tak siap , and THE MOST IS , kerja khusus addmath ! Huaaaa cane neyh ?  Baju kurung ngan tudung untuk mock interview pun tak settle lagi . 
Im in mess laaa !

Mm about jalan jalan , my plan for holiday ruin sebab tourism part lah . Huish tatau nak cakap apee . Back from UKM BANGI , straight ke PERAK to attend my abg saudara wedding . Ouyeeaaaa ! Like like like LOIKE WEDDING :)
 But letih , serius cannot say laaa . Sangat sangat ( ! )
Then after nikah and sanding , aku satu family plus nek lang g penang sbb abah aku adee belambak lagi keje kat sane . Pluss , kiteorg pun daa lame tak balek kampung abah . Jumpe mak tok :) Ouh sweet moments except part along aku mengamuk . SHUT UP , I HATE YOU !

Gamba nanti aku masukkan ea . Dalam mud pemalas -- 

As soon i arrived home , kene kemas situu . Kemas sini . Ohh , hati tak tenang !
Dalam tak senang ati nyee , sempat jugek aku online tga pagi dan editing photos . HAHA takde kejee . SEMUA SEBAB TAKDE MOOD PU NYE PASAL . 





Packing my bags to say goodbye to sweet home :'(

P/S : I hope you will be just fine .




No comments:

Post a Comment