YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, February 25

Yeaaah ! My BRAND NEW blog :)


Assalamualaikum :)

Lame aku try buat balek blog sebab duk hostel mne laa adee mase kankan ? Heee bnyk j alasan aku neyh .
 Lagi lagi nak buat nyee bukan kojap . Meng aih . bukan main lamo . Naek fening kple sy , haha . Adee adee j aku neyhh . Mm , harap harap blog aku yg kalai neyh lebih bermanfaat kepada semua . *perasan betul :D
haha terimakasih jugee kepada yg membantu dlm memproses nyee ye . 
jasamu dihargai :)
and to all dearest reader , 
SELAMAT MEMBACA DAN SEMOGA ILMU DAPAT DIKONGSIKAN ^^


Haha ignore name daniel tu sbb aku maen letak j ikut type of tulisan tu , tak pepasal jd rumors plak dikalangan mereka mereka disekeliling aku 
klako j rsenyee :D

itulah , rsenyee sesudaa laa aku menulis neyh walaupun bru sket . Haha . Fyi , this blog is only for my luahan perasaan and my corat coret howkeyh ! Kalau rse rse tamau atau tak hengen nak bace , silee lee ke tempat laen tnpa berkata apee apee :)
harap hari hari dikemudian hari akan bersinar seperti hari ini dan hari hari yg tak mungken dpt aku lupekan 
terimakasih , teman
terimakasih , rakan
terimakasih , bonda ayahanda
terimakasih , keluarga

terlalu berharga untuk dinilai :)
KALIAN TERHEBADDD !


MOOD : ttbe rse nak membelah shopping mall menghabeskan duet . haha naseb ditegah oleh kuasa tertinggi td ( ibu ) haha 

okelaa mahu mndi . Hhaa selekeh betul . 
byebyeeeee 
^^


No comments:

Post a Comment