YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, February 26

Her and her .

Assalamualaikum :)


Okey bout this link up there . 
Jujur sik , minat banget sama ini gadiss . Eh eh bukan as apee . just grap some inspriration from her :)
Thankyou 
anda banyak membantu
ceh mcm apeee laa pulak
haha
 Apee yg samee tentang kami ?
haha takdak pun :D


JUST , DIA PUN PAKAI BLACKBERRY . HAHA 
*sengal

tips tips yg dyee sumbangkan banyak membantu aku dlm meng-grap insprirasi agar kehidupan lebih indah dengan bertudung :)
trylaa checidout dyee . aku dpt tau tntg dyee dr adek dom aku which is similar laa jugak nme cm dyee . Haha 
'Fatin Nabiha' and 'Fatin Liyana'
akceli , i got a kakak saudara namee fatin fatiah liyana . haha . so , bg aku name dyee familiar laa jugak 
aku salute dyee pd sumee yg adee dlm hidup dyee 
adek aku unn sukee bce blog dyee 
try on !
get insprirated guysss !
*semangat menggunung . Haha
I love her style 
credit 
<3

MOOD : Malas banget nk pulang ke teratak sbpi jempol . Haish . Semangat semangat , ika ! =='
tamat 


No comments:

Post a Comment