YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, March 10

Basket rawwwwkkss on :D


Assalamualaikum kalian :)


Huish fully energy absorber week =='
HAHA
penat gilee gileee . Ekceli , aku adee HKSBP Basket Zon Selatan this week from sunday until now .
abess terjelepok kepenatan haha
ENERGY AKU DIKERAS ABES ABESAN SAN SAN 
lagi lagi aku antara playerr nyee mak aih pengsan pengsan pengsan 
starting AHAD , bebudak sbp laen dtg skolaa aku for registeration and check in kamarr 
ouh lupeee 
kami terpilih jd tuan umaa taun neyh 
walaupun bajedd tak banyak smpai baju untk playerr unn takde 
tapi enjoyy abesss laaa !
half dr bebudak skolaa aku balek umaa utk bg space kt bebudak sbp laen 
keselesaan mereka , kami utamakan :)
ceittt sengal j aku 
haha
continue , mm then half of them voluntier jd AJK in all parts and all sides 
hebadd hebadd 
aku rse , tnpa mereka . tak geraklaaa event neyh 
thanks you alls 
thanks sbb berjayeee menjayakan event neyh samee samee ^^
*terharu HAHAHAHA
next 
dalam team kteorg ,
divide boys and girls team 
each contain 12 players 
kebanyakannyeee batch aku laaa , form 5 

setiap team , diketuai seorang CAPTAIN AIP AIP CIP CIP 
hahaha 
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !


 Haha aku laa org nyeee *sipu sipu 
aik ? akuu ke tuu ? mcm montel j ?
haha 
memang !
melantakk j kojenyeee mne tak nyee kankan 
haha tapee tapee masih adee ruang utk kurus 
*yakin j :D
eleee apee j bestnyee jd kapten neyh ? tadee bende unn . lg kne blame adee lerr
but aku nk ucap thanks gak laa kt coach , teacher and ustaz yg choose aku among the rest yg hebadd hebadd kebat :)
thanks jugak kt kalian 
pemain yg hebaddd , rakan yg menyokong 
sayaaaaang korang lah ^^


Namun , kerana terlalu ganas mereka berlawan utk kemenangan , 
huaaaaaaaaaaaaaaa !
gua punyee tgn hancusss bedebusss 
urat bersilang x weyyy 
sumpaaa saket gileee
smpai ungu tgn aku 
smpai lebam 
hijau adee 
merah adee 
haish sodey sodey
tapi sabau j laaa
utk next game , aku kne lerr jd pemain gantian 
ish ish ish 
besau betul impak 
Haha
silee perhatikan kankan :)


Harap maaf , baju tuu basah sbb sinki ! kuang asam btul . 
blum main daa basah =='
haha 
ignore yeeee
fokus pada yg berbalut tuu .
sakett tuu 
haha 

yang seterusnyeee hanya photo yak . tgn cacat nak menulis . haha txting bolee j poooooodah =P
  
before pegi makan beradap kat dewan Hamka Al Kubra 
ekceli , this is our new baju batik 
purple i loikeeeeeeeeeeee !
mcm tau tau j sukee 
haha
okey thats all to share you guys 
thankyou if you do read my story :)

thanks a lot .

 editor :

No comments:

Post a Comment