YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday, March 14

Budak SPM !

Salam Malaysia :)

Haha apee kne tah aku arini ttbe salam malaysia . Ignore lah ! *maluu
Okey nak story neyh . td aku g library ngn lin tolin pluss adek aku , nana . first , aku bgun lambt smpai dak lin tgglkan aku =,= 
naseb abah berbaek ati nak anto kan anak dyee neyh ke library tersebut . seee , anak abah kankankan :)
then , study study study smpai moody . haha lapau lerrr . perut daa adee album klasik rock daa . heeeee . perut takde insurans =,=
ambek bus , berdesup sap sup ke melaka sentral for solat zuhurr and dikesempatan itu , aku melantak sandwiches . one sardin and one eggs . haha kan daa ckp =,= sonyap yoo laaa ;)
then solat , tacap tacap , kua ambek bus ke dataran pahlwan . 
First thing yang terpikee kt benak dan sanubari aku neyh adalah makanan :D
Terus smbarr McD . as usual my favretoo :)
makang makang makang , then aku g kedai korea QQ . Mnat bru aku :)
tga sale , matee rambang j memilih . then , aku pilih one pergh-licious half purple dress yg tga harga menjunam jatuh , beb ! Rm 25 jerrrr . Sumpaa sukee gilerr . Tak berenti sonyum :D
ouh lupee , before tu aku adee beli inner cotton wanee dark brown kt melaka sentral yg hanya cost Rm 5 . Berjimat cermat laa kireenyee aku arini . Heeee
Then , singgah parkson sbb adek aku nak carik bju . Tp yg klaka nyee , aku yg dpt . Sweater green dark blue jenama applemints . Sbb sale , dr Rm 70+ . trus jatuh jadi Rm 30 sumthng . Senyum lagih laaa den . hahaha 

neyh laa sweater tu :)


Fine , aku tembam daaa =,= 


Kepala besaaa plus innershine :D


Sip snap before pulang ^^

Pesanan Penaja :)


have a good time and byebye :)

No comments:

Post a Comment