YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, March 12

Buku jugak lah kan :D

Assalamualaikum :)

Now , about koleksi gempak starz yg aku rse belambak yg berminat kankankan ? bnde neyh unn aku rse panas mcm hot claypot pot pot . haha ameera yg ajaa aku ckp cmtu . okey , ekceli tak salaa unn nk bce komik sbb at least , dpt released tens kalian kankan . samelaa ngn aku . timee balek umaa from ostel j aku akn beli menatang neyh . tu unn kalau rajen and adee mood nk beli . haha . dlu before msuk ostel aku rajen beli sbb bosan tahap gaban . normal lah kalau sukeee sbb bnde yg tak berfaedah mmg belambak org sukee , haha aku unn samee j =,=





. my beloved collection .
okey , neyh aku kumpulkan semula utk tatapan kalian . belambak lg but maleh lah nk kua kan dr rak . mcm sematee j . heee tapee tapee . neyh aku collect since skolaa rendah lg . time tuu rajen gilee membeli komik . haha zaman hingusan lah kateekan . duet unn tak gunee sgt timee tu . skrg , duet sntiasa kne laburr . aish bilee nak kayee cmtu kankankan ?
gmba yg ketiga tuu , aku baru beli td . heee tak bce lg . 

sinopsis :)
demi membeli gaun idamannyee yg dilihat ketika pulang dari skolaa , Hina memutuskan bekerja sambilan di sebuah pustaka persendirian , 'PUSTAKA BIRU' . di sana dia bertemu majikannyee , seorang penulis yg juga otak buku bernama Shimokomoriya . mampukah Hina bertahan dgn cikgu yg byk kerenah itu ?! 
other than this story :
pilhan sekolah tahun 2 kelas H 

haa see , penat aku type kan utk korang . belilah sbb aku rse best kot ctee neyh *sdgkan tak bce lg
haha taklaa . aku yakin best sbb gempak starz takpenaa hampakan aku . sumee komik yg aku beli tapenaa rugi tau . 
just around rm6.50 and 7.50 j . ikut ketebalan and graphic kt dalam . 
murah kankankan ? for an enjoyable book . just kdg2 , toksah beli sgt . ty terpengaruh plak :)


Haik ? Haha novel cnta . sapee yg tak sukee ? esp ladies kankan ? haha i like novek sbb aku rse aku dpt nikmat menangis . haha aku payah sket nanges leleh leleh neyh . so , why not kankan ?
haha bocorr rhsiee . 

share yours too :) 
thsnkyou for supporting this blog 
bye

No comments:

Post a Comment