YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, March 12

S H A W L :)

Heylaaa :)

shawl shawl shawl 
mcm goreng pisang panas kan kan kan ? budaya bru utk gadis muslimin yg bertudung . sweet kalau kne pd caree pemakaian nyee and aku hope jgnlaa cemarkan standardised dyee . paham paham snd laa kan . 
aku tak sukee tgk org pkai shawl kalau :
  1. jarang dan menampakkan leher or hair korang
  2. dipakai dgn bju lengan pendek . penaa nampak ? pkailaa inner ke cardigan ke jacket ke sweater ke . kan trend skrg byk . pilih j yg berkenan :)
  3. wane shawl tak masuk langsung dengan pakaian korang . looks like korang tak ambek kesaa unn . take a look first , kawan :)
  4. pkai dgn tidak bertepatan pd tempat yg u all nak pegi . state laa pakaian apee yg sesuai . kalau korang nk g skolaa , takkan laa nak pkai shawl . make it ekslusif . asingkan pemakaian so that korang looks like byk pembaharuan dlm berpakaian . 
  5. tak ttup dada =,= tak perlu laa aku terangkan .
  6. tak terletak pd tempatnyee . i mean , kalau kt bahu , centre kanlaa ngn keronsang or brooch korang . kan kemas jdnyee nanti :)
begitulaa pendapat aku pd kalian yg ber-shawl-ing tuu . pd aku jugee aku selitkan perhatian neyh . shawl tak salaa kalau bertepatan kankankan ?
even aku snd sukee gilee shawl and i collected almost lbeh dr 50 .
aku pelbagaikan pemakaian supaya looked fresh and  inspirated :)
thanks kepada beberapa org yg menjadi sumberr aku .
thanks thanks thanks 

saya jugee :)


. orange love .


green hornet


bulat melekap :D 


black for all :)

mereka mereka mereka 


hee mlas nak rotate maaf ^^


she's smart :)

thats all lah 
nak maghrib daaa 
nanti sambung 
toodles :)

No comments:

Post a Comment